Portada / Àrees de coneixement / Ciències / Ciències de la salut / Ciències socials / Humanitats / Notícies / Recerca i transferència del coneixement / La UdG suma intel·ligències
Mural de Narcís Comadira, al vestíbul de la Facultat de Lletres i Facultat de Turisme

La UdG suma intel·ligències

La Universitat de Girona, a través del seu Pla Estratègic aprovat pel Claustre universitari ara fa un any, mostra una voluntat decidida de fer una aposta estratègica per treballar per la suma d’intel·ligències: intel·ligència artificial, intel·ligència col·lectiva i intel·ligència natural, amb la voluntat de fer confluir l’humanisme i la tecnologia per abordar els reptes del segle XXI.

En el congrés digital es posaran en comú les reflexions de persones que aborden aquest tema des de diferents vessants, que van de la tecnologia, la filosofia o la recerca fins a la innovació o l’empresa. De la mà dels ponents, tindrem accés a les darreres novetats en intel·ligència artificial, i constatarem com es posa la tecnologia al servei de la millora de les condicions de vida de les persones.

El dimarts 26 de maig, les intel·ligències diverses es congreguen en un congrés digital, una oportunitat única per escoltar algunes de les persones que més han reflexionat sobre aquesta immediata perspectiva de futur.

Seminari Internacional “Repensant el Patrimoni. Natura, Cultura i Paisatge”

Aula Magna de la UdG

INSCRIPCIONS: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_YEKgoHmKQZWK8k1nVQirlg

DETALL DEL PROGRAMA: https://www.udg.edu/ca/Portals/0//cartell.pdf?ver=2020-05-22-161820-987

Els ponents del congrés són: Joan Manel del Pozo, professor emèrit de Filosofia de la Universitat de Girona i doctor en Filosofia; Genís Roca, president de RocaSalvatella, expert en Internet; Ramon López de Mantaras, director de l’Institut d’Investigació en IA, CSIC, informàtic i físic; Núria Oliver, Vodafone i DataPop Alliance, experta en IA; Josep M. Martorell, director associat del Barcelona Supercomputing Center, llicenciat en Ciències Físiques i doctor en ciències de la Computació; Xavier Marcet, consultor en innovació, LeadToChange, consultor en estratègia, innovació i emprenedoria corporativa; Josep Maria Ganyet, expert en IA, professor de la Universitat Pompeu Fabra; Regina Llopis, matemàtica, fundadora i presidenta del Grup AIA; Quim Salvi, rector de la Universitat de Girona, llicenciat en Informàtica i doctor en Enginyeria Industrial.

Una aposta estratègica per treballar per la suma d'intel·ligències: intel·ligència artificial, intel·ligència col·lectiva i intel·ligència natural, amb la voluntat de fer confluir l’humanisme i la tecnologia per abordar els reptes del segle XXI.