setembre 2014
Portada / Comunitat i territori / Un món medieval soterrat

Un món medieval soterrat

Fotografies de la cisterna del claustre de l’antic convent de Sant Domènec (reportatge de Carles Gorini)

L’estudiant de la UdG Mireia Gibert va llegir l’any 2004 el seu treball de recerca de doctorat sobre “Sant Domènec de Girona: aproximació a un convent de predicadors oblidat”, dirigida pel professor Joan Molina. Va estudiar també la cisterna que hi sota el claustre del convent, ara Facultat de Lletres i de Turisme, amb l’ajut de Brigit Nonó, del Servei Tècnic de Biblioteques. Aquest reportatge fotogràfic ha estat possible gràcies a la col·laboració de Josep Riera (SOTIM) i de Carles Gorini, autor de les fotografies.

udgent